Tarvitseeko innovaatio toimiluvan?

Innovaatio-HelpDesk neuvoo toimilupa-, rekisteröinti- ja muissa lupa-asioissa

Finanssivalvonnan Innovaatio-HelpDeskin asiakkaiksi ovat tervetulleita sekä alan start-up-yritykset että jo toimialalla toimivat, joilla on suunnitteilla jokin uudenlainen tuote, palvelu tai toimintatapa. Asiakkuus edellyttää, että neuvontakeskusteluihin osallistuu yrityksen omistaja ja/tai siinä työskentelevä henkilö.

Useat uudet tuotteet ja palvelut luetaan ns. FinTechin piiriin, mutta innovaatio voi toki toteutua muutoinkin kuin digiteknisin ratkaisuin.

 

Asiantuntijaneuvontaa annetaan yksilöllisesti sovittavina aikoina. Ennen neuvontaa asiakkaan on toimitettava Finanssivalvontaan täytetty esitietolomake liitteineen, joista prosessikaavio on erityisen tärkeä.

HelpDesk ei tuota kirjallisia tulkintoja. Jos tarvitset kirjallisen tulkinnan, postita pyyntö osoitteeseen kirjaamo(at)finanssivalvonta.fi.

Jäikö jokin asia epäselväksi? Voit soittaa neuvontaan, jossa vastaamme prosessia koskeviin kysymyksiin. Jos kyseessä ei ole innovatiivinen tuote tai palvelu, katso tästä muut yhteydenottoväylämme.

HelpDeskin yhteystiedot

  • Yksilöidyt kysymykset osoitteeseen Innovaatio-HelpDesk(at)fiva.fi
  • Neuvontatapaaminen tai -puhelu on mahdollista toteuttaa myös Skypellä.

Lue lisää

Katso myös

14.12.2017

Finanssivalvonta – Snellmaninkatu 6, PL 103, 00101 Helsinki – Puhelin 09 183 51   kirjaamo(at)finanssivalvonta.fi  |  Vastuuvapaus  |  Tietoa palvelusta  
Verkkopalvelun teknisestä toimivuudesta vastaa Suomen Pankki, it-tuki(at)bof.fi.